26.8.2012

Joulukalenteri 2012

Kuten aikasempinakin vuosina, niin tänäkin vuonna kalenteri on kerättävä :)
Mutta nyt kalenteri tulee minulle itselleni!


Jos haluat osallistua niin kommentoi kommentti kenttään, mitkä luukut haluat ja laita minulle s.postia niin annan osoitteen.
Ilmoitathan myös jos sinulla on kalenteri menossa, niin osallistun siihen myös.


Luukkujen on oltava minulla viimeistään 19.11.2012
s.posti: sarp-pa@hotmail.com



Päivitän tykkäys sivustoani ajantasalle, niin sieltä voi kurkkailla mistä pidän. ;)




1. Ronjalta

2. Ronja - saapunut

3. Laura - Saapunut

4. Phedra - Saapunut

5. Laura - Saapunut

6. Pikku-peikko
Ei saapunnut

7. Lorainne - Saapunut


8. Teea.K - Saapunut

9. KäteväEmäntä - saapunut

10. KäteväEmäntä - saapunut

11. Minja - saapunut

12. Minja - saapunut


13. Teea.K - Saapunut

14. Phedra - Saapunut

15. Poppana - Saapunut

16. Pikku-peikko
Ei saapunnut

17. Lorainne - Saapunut
18. KäteväEmäntä - saapunut
19. KäteväEmäntä - saapunut
20. Teea.K - Saapunut
21. KäteväEmäntä - saapunut
22. Teea.K - Saapunut
23. Marelo - Saapunut
24. Weba - Saapunut


11 kommenttia:

  1. Moikka

    Me siassrukset Minja ja Ronja tahdomme sinulta luukkuja.
    Ronja ottaisi luukut 1 ja 2
    Minja 11ja 12 ja meilläkin on kummalakin oma kalenteri http://mahenmaailma.blogspot.fi/2012/08/ronjan-ja-minajn-joulukalenterit.html

    VastaaPoista
  2. Minä voisin napata vaikka luukut 7 ja 17. Ja kalenteri löytyy täältäkin... :)

    VastaaPoista
  3. Minä voisin ottaa luukut 4 ja 14

    VastaaPoista
  4. Moi! Minä voisin ottaa 8, 13, 20 ja 22. Minunkin blogista löytyy kalentereita.

    VastaaPoista
  5. moi voisin ottaa luukut 6 ja 16. minullakin on kalenteri :)

    VastaaPoista
  6. Mä voisin ottaa luukut 9, 10, 18, 19 ja 21.
    Mulla on tulossa lapsille kalenterit (4 lasta) ja itselle. Saan vk:lla 39 paremman koneen takaisin, niin päivitän blogiani siinä vaiheessa.

    VastaaPoista
  7. Minulle kelpaisi luukku 24 =) Etsinkin tässä kalenteria, jossa 24 olisi vapaana, pääsen yhden aaton luukun keksimään.
    Minultakin löytyy joulukalenteri blogistani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vapautin vastavierailijoita varten luukkuja pikkumiehen kalenterista =)

      Poista
  8. otan luukun 23 ja minulla on nyt oma kalenteri myös

    VastaaPoista
  9. Hei!

    Voisin varata sinulta luukut 3 ja 5. :)

    Itse perustin juuri joulukalenterin, jonne ei vielä siis ole tehty varauksia. Löydät sen täältä. :)
    http://haaveiluajavillalankaa.blogspot.fi/p/joulukalenteri-2012.html

    VastaaPoista
  10. Jos tuo 15 on vielä vapaana, niin otan sen. Minulla on juuri avattu joulukalenteri osoitteessa http://virkkuuskoukku.blogspot.fi/p/joulukalenteri-2012.html ja sähköpostia voi laittaa osoitteella tmk.tuominen@gmail.com

    VastaaPoista